Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι…

λήψης 1

Η ιστορία, που είναι λίγο πολύ γνωστή στους ξενοδοχειακούς κύκλους, σχετίζεται με τον τρόπο επιλογής μάνατζερ για να διευθύνουν κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Bill Marriott Jr., ενημερώνει τους υποψηφίους ότι το ξενοδοχείο θέλει να ικανοποιήσει τρεις διαφορετικές ομάδες: τους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους μετόχους. Μολονότι όλες οι ομάδες είναι εξίσου σημαντικές, τους ρωτάει με ποια σειρά οι ομάδες πρέπει να ικανοποιηθούν.Οι περισσότεροι υποψήφιοι πέφτουν στην παγίδα και δηλώνουν με αυτοπεποίθηση ότι πρώτη προτεραιότητα αποτελούν οι πελάτες. Ωστόσο, ο Marriott έχει διαφορετική άποψη και την τεκμηριώνει.Πρώτα οι υπάλληλοι πρέπει να ικανοποιηθούν. Αν τους αρέσει η δουλειά τους και αισθάνονται περήφανοι γι’ αυτήν, θα εξυπηρετήσουν σωστά τους πελάτες. Οι ικανοποιημένοι πελάτες θα επιστρέψουν ξανά σε κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. Επιπρόσθετα, η αλληλεπίδραση με ικανοποιημένους πελάτες θα κάνει τους υπαλλήλους πιο ικανοποιημένους, με αποτέλεσμα να προσφέρουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες.Αυτό μεταφράζεται σε ακόμη περισσότερους επαναλαμβανόμενους πελάτες, τουτέστιν αύξηση στην κερδοφορία της εταιρείας, γεγονός που θα χαροποιήσει, εν τέλει, και τους μετόχους της Marriott.

 Αυτή ήταν και η βασική αρχή της Marriott. Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι. Χάρη σε αυτή την αρχή, σύμφωνα με τον έγκυρο Forbes, η εταιρεία «μεταλλάχθηκε» από ένα μικρό μαγαζάκι που σέρβιρε μπίρες και αναψυκτικά σε μια παγκόσμια αλυσίδα στο χώρο της φιλοξενίας.

Πηγή: Προδημοσίευση από την 4η έκδοση του βιβλίου Τουριστικό Μάρκετινγκ του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining εκπαιδευση
Uncategorized
sarras

Το 80% των θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία δεν δημοσιέυονται ποτέ. Τι είναι το Hidden Job Market η αλλιώς κρυφή αγορά εργασίας;

Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας στις οποίες δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση. Το 80% των θέσεων εργασίας δεν δημοσιεύονται ποτέ στο διαδίκτυο. Αυτή η στατιστική πραγματικότητα αποτελεί ένα αναπόφευκτο κομμάτι της σύγχρονης αναζήτησης εργασίας. Σκεφτείτε για λίγο

Διάβασε το άρθρο
multitasking, efficiency, time management-2840792.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Ο Κλειδί-Ρόλος των Middle Managers στην Επιτυχία των Ξενοδοχείων: Αναδεικνύοντας την Κρίσιμη Συνεισφορά των Middle Managers στην Επιτυχία

Τα ξενοδοχεία αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας, παρέχοντας καταλύματα και υπηρεσίες σε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε χρόνο. Η επιτυχία ενός ξενοδοχείου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και ένας από τους σημαντικότερους είναι η αποτελεσματική διαχείριση. Στο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top