Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες

Ο Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal, but there is no level of food that can save bad service» (η καλή εξυπηρέτηση μπορεί να σώσει ένα κακό γεύμα, αλλά ακόμα και το καλύτερο φαγητό δεν μπορεί να σώσει μια κακή εξυπηρέτηση).

Καλώς ή κακώς, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων πελατών εγκαταλείπουν μια επιχείρηση, περίπου το 70%, το κάνει επειδή η εξυπηρέτηση είναι προβληματική, όχι το προϊόν.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί επαγγελματίες διατείνονται ότι παρέχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση, όταν στην πραγματικότητα αυτό που δίνουν δεν ξεπερνά το μέτριο. Δεν είναι τυχαίο ότι για κάθε 10.000 επιχειρήσεις που ισχυρίζονται ότι παρέχουν «εξαιρετική» εξυπηρέτηση, μόλις 100 το κάνουν πράξη…

Αν θέλετε να δείτε πώς μπορείτε και εσείς να το κάνετε πράξη, μπορείτε να το επιτύχετε διαβάζοντας την Β’ ανανεωμένη (με πληθώρα πραγματικών παραδειγμάτων, που συλλέχθηκαν τα τελευταία 5 χρόνια) έκδοση του Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών.

Εκεί θα βρείτε 72 απλές και πρακτικές συμβουλές για το πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να μείνετε βαθιά χαραγμένοι στη μνήμη του καταναλωτή. Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να δεσμεύσετε σημαντικά κεφάλαια.

Βρείτε το βιβλίο στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.stamoulis.gr/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%95%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%8E%CE%BD_p-404125.aspx

table, wine, invite-2439953.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Καταστροφικοί συνδυασμοί κρασιού και φαγητού

Συντάκτης άρθρου :Βασίλειος Κανέλλος στο fnb-pro.gr Έχετε προτείνει ποτέ ένα κρασί που δεν ταίριαζε καθόλου με το φαγητό που έτρωγε ο πελάτης; Μην ανησυχείτε: μαθαίνει κανείς περισσότερα από την αποτυχία, παρά από την επιτυχία. Παρόλο που  οι συνδυασμοί φαγητού και

Διάβασε το άρθρο
chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top