Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος…
Μία από τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια. Είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στο μυαλό του πελάτη σας και θα μείνει βαθιά χαραγμένο
Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …
Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View
Πολυτελές resort αναζητά τον ιδανικό ”ξυπόλυτο βιβλιοπώλη”
Το Soneva Fushi, πολυτελές resort στις Μαλδίβες με οικολογικές ευαισθησίες, προσλαμβάνει έναν «ξυπόλυτο βιβλιοπώλη» για να εργαστεί, για έξι μήνες, στο βιβλιοπωλείο του, που λειτουργεί από το 2018.Ο ξυπόλυτος βιβλιοπώλης, που θα ξεκινήσει να εργάζεται
Γιατί εν καιρώ κρίσης λογω Covid ανοίγουν τόσο πολλά ξενοδοχεία;
Η ζημιά που προκάλεσε ο Covid-19 στον κλάδο της φιλοξενίας είναι τεράστια. Μόνο στην Αμερική έχουν χαθεί 5 εκατ. θέσεις εργασίας, με πολλά καταλύματα να ρίχνουν τίτλους τέλους και με τις