News, News

Hospitality News

News, News
Uncategorized

Unveiling the Generation Z: Why the Hospitality Industry Struggles to Attract Young Talent

In the bustling world of hospitality, where customer service reigns supreme, there’s a noticeable absence of Generation Z individuals – those born between the mid-1990s and early 2010s. While hospitality
Posted on March 3, 2024 Comments Off on Unveiling the Generation Z: Why the Hospitality Industry Struggles to Attract Young Talent Like
News, News
Uncategorized

Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι ένας χώρος όπου άτομα εργάζονται με ουσιαστικό σεβασμό στο ίδιο το επάγγελμα, tην ιδιότητά τους και κατά επέκταση στους συνάδελφους και επισκέπτεςΓια πολλούς όμως δυστυχώς η πραγματικότητα
Posted on March 1, 2024 Comments Off on Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο  Like
News, News
Uncategorized

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει,
Posted on February 23, 2024 Comments Off on Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε… Like
News, News
Uncategorized

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως
Posted on February 20, 2024 Comments Off on Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου Like
News, News
Uncategorized

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του
Posted on February 17, 2024 Comments Off on Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση Like
News, News
Uncategorized

Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

Η Finnair, αεροπορική εταιρεία της Φινλανδίας, αναφέρει ότι η δοκιμή ζυγισης των επιβατων των αεροσκαφων της είναι εθελοντική και θα βοηθήσει στην εκτίμηση του βάρους του φορτίου των αεροπλάνων πριν
Posted on February 12, 2024 Comments Off on Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων Like
Scroll to Top