Hospitality News
Unveiling the Generation Z: Why the Hospitality Industry Struggles to Attract Young Talent
In the bustling world of hospitality, where customer service reigns supreme, there’s a noticeable absence of Generation Z individuals – those born between the mid-1990s and early 2010s. While hospitality
Posted
by
papadakispaul
on
March 3, 2024
Comments Off on Unveiling the Generation Z: Why the Hospitality Industry Struggles to Attract Young Talent
Like
Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο
Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι ένας χώρος όπου άτομα εργάζονται με ουσιαστικό σεβασμό στο ίδιο το επάγγελμα, tην ιδιότητά τους και κατά επέκταση στους συνάδελφους και επισκέπτεςΓια πολλούς όμως δυστυχώς η πραγματικότητα
Posted
by
papadakispaul
on
March 1, 2024
Comments Off on Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο
Like
Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…
Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει,
Posted
by
John Protopapadakis
on
February 23, 2024
Comments Off on Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…
Like
Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου
Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως
Posted
by
sarras
on
February 20, 2024
Comments Off on Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου
Like
Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση
Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του
Posted
by
sarras
on
February 17, 2024
Comments Off on Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση
Like
Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων
Η Finnair, αεροπορική εταιρεία της Φινλανδίας, αναφέρει ότι η δοκιμή ζυγισης των επιβατων των αεροσκαφων της είναι εθελοντική και θα βοηθήσει στην εκτίμηση του βάρους του φορτίου των αεροπλάνων πριν
Posted
by
sarras
on
February 12, 2024
Comments Off on Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ