Hospitality News
Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού
Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα:No value for money (1 αστέρι)«Ξενοδοχείο με ωραία θέα αλλά πολλά σκαλιά για τα οποία δεν να μας
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 19, 2020
Comments Off on Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού
Like
Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)…
Η απάντηση είναι μάλλον προφανής: τον ευχαριστούμε είτε απαντώντας στο σχόλιό του (αν και πολλοί δεν το κάνουν ούτε αυτό ή απλώς στέλνουν μία τυποποιημένη απάντηση) είτε πρόσωπο με πρόσωπο.
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 19, 2020
Comments Off on Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)…
Like
Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb
Πρόκειται για μία εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο των διακοπών. Μία εταιρεία που στη σχετικά σύντομη ιστορία της (από το 2008) έχει τα χαρακτηριστικά οδοστρωτήρα, που ισοπεδώνει ότι
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 18, 2020
Comments Off on Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb
Like
Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος…
Μία από τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια. Είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στο μυαλό του πελάτη σας και θα μείνει βαθιά χαραγμένο
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 16, 2020
Comments Off on Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος…
Like
Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …
Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 10, 2020
Comments Off on Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …
Like
Πολυτελές resort αναζητά τον ιδανικό ”ξυπόλυτο βιβλιοπώλη”
Το Soneva Fushi, πολυτελές resort στις Μαλδίβες με οικολογικές ευαισθησίες, προσλαμβάνει έναν «ξυπόλυτο βιβλιοπώλη» για να εργαστεί, για έξι μήνες, στο βιβλιοπωλείο του, που λειτουργεί από το 2018.Ο ξυπόλυτος βιβλιοπώλης, που θα ξεκινήσει να εργάζεται
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 6, 2020
Comments Off on Πολυτελές resort αναζητά τον ιδανικό ”ξυπόλυτο βιβλιοπώλη”
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ