News, News

Hospitality News

News, News
Uncategorized

Customer service. Ο δεκάλογος των λαθών

Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να δείξεις στους πελάτες σου ότι νοιάζεσαι. Αν δεν το κάνετε, αυτοί θα σας «τιμωρήσουν» όχι μόνο στρεφόμενοι σε κάποιον ανταγωνιστή σας, αλλά
Posted on November 7, 2020 Comments Off on Customer service. Ο δεκάλογος των λαθών Like
News, News
Uncategorized

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενουΣε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό  αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται  καλύτερες υπηρεσίες.Αν το
Posted on November 6, 2020 Comments Off on Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου? Like
News, News
Uncategorized

Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο

Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη βραδιά (περίπου 45.000 ευρώ).Η διώροφη κατασκευή, που μπορεί να φιλοξενήσει
Posted on November 4, 2020 Comments Off on Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο Like
News, News
Uncategorized

Δωμάτια Ξενοδοχείου για κλάματα…

Αν είστε γυναίκες, έχετε μια πολύ δύσκολη μέρα και χρειάζεστε ένα διάλειμμα από όλους και όλα, μην απογοητεύεστε διότι υπάρχει κάτι και για σας. Υπάρχει ένα ξενοδοχείο που είναι εξοπλισμένο
Posted on October 30, 2020 Comments Off on Δωμάτια Ξενοδοχείου για κλάματα… Like
News, News
Uncategorized

Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι…

Η ιστορία, που είναι λίγο πολύ γνωστή στους ξενοδοχειακούς κύκλους, σχετίζεται με τον τρόπο επιλογής μάνατζερ για να διευθύνουν κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Bill
Posted on October 30, 2020 Comments Off on Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι… Like
News, News
Uncategorized

Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…

Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του
Posted on October 26, 2020 Comments Off on Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων… Like
Scroll to Top