Hospitality News
Customer service. Ο δεκάλογος των λαθών
Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να δείξεις στους πελάτες σου ότι νοιάζεσαι. Αν δεν το κάνετε, αυτοί θα σας «τιμωρήσουν» όχι μόνο στρεφόμενοι σε κάποιον ανταγωνιστή σας, αλλά
Posted
by
John Protopapadakis
on
November 7, 2020
Comments Off on Customer service. Ο δεκάλογος των λαθών
Like
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενουΣε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται καλύτερες υπηρεσίες.Αν το
Posted
by
papadakispaul
on
November 6, 2020
Comments Off on Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?
Like
Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο
Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη βραδιά (περίπου 45.000 ευρώ).Η διώροφη κατασκευή, που μπορεί να φιλοξενήσει
Posted
by
John Protopapadakis
on
November 4, 2020
Comments Off on Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο
Like
Δωμάτια Ξενοδοχείου για κλάματα…
Αν είστε γυναίκες, έχετε μια πολύ δύσκολη μέρα και χρειάζεστε ένα διάλειμμα από όλους και όλα, μην απογοητεύεστε διότι υπάρχει κάτι και για σας. Υπάρχει ένα ξενοδοχείο που είναι εξοπλισμένο
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 30, 2020
Comments Off on Δωμάτια Ξενοδοχείου για κλάματα…
Like
Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι…
Η ιστορία, που είναι λίγο πολύ γνωστή στους ξενοδοχειακούς κύκλους, σχετίζεται με τον τρόπο επιλογής μάνατζερ για να διευθύνουν κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Bill
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 30, 2020
Comments Off on Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι…
Like
Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…
Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 26, 2020
Comments Off on Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ