Hospitality News
Δωμάτια Ξενοδοχείου για κλάματα…
Αν είστε γυναίκες, έχετε μια πολύ δύσκολη μέρα και χρειάζεστε ένα διάλειμμα από όλους και όλα, μην απογοητεύεστε διότι υπάρχει κάτι και για σας. Υπάρχει ένα ξενοδοχείο που είναι εξοπλισμένο
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 30, 2020
Comments Off on Δωμάτια Ξενοδοχείου για κλάματα…
Like
Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι…
Η ιστορία, που είναι λίγο πολύ γνωστή στους ξενοδοχειακούς κύκλους, σχετίζεται με τον τρόπο επιλογής μάνατζερ για να διευθύνουν κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Bill
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 30, 2020
Comments Off on Το μυστικό επιτυχίας της Marriott: Υπάλληλοι ικανοποιημένοι = πελάτες ικανοποιημένοι…
Like
Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…
Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 26, 2020
Comments Off on Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…
Like
Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού
Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα:No value for money (1 αστέρι)«Ξενοδοχείο με ωραία θέα αλλά πολλά σκαλιά για τα οποία δεν να μας
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 19, 2020
Comments Off on Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού
Like
Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)…
Η απάντηση είναι μάλλον προφανής: τον ευχαριστούμε είτε απαντώντας στο σχόλιό του (αν και πολλοί δεν το κάνουν ούτε αυτό ή απλώς στέλνουν μία τυποποιημένη απάντηση) είτε πρόσωπο με πρόσωπο.
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 19, 2020
Comments Off on Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)…
Like
Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb
Πρόκειται για μία εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο των διακοπών. Μία εταιρεία που στη σχετικά σύντομη ιστορία της (από το 2008) έχει τα χαρακτηριστικά οδοστρωτήρα, που ισοπεδώνει ότι
Posted
by
John Protopapadakis
on
October 18, 2020
Comments Off on Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ