Hospitality News
Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…
Πελάτης σε εστιατόριο του Cleveland έκανε μία υπέροχη κίνηση καθώς άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολαρίων…Η είδηση, που όπως αναμενόταν έγινε viral, αναφέρεται σε έναν άνδρα που επισκέφθηκε το εστιατόριο Nighttown, το οποίο την επομένη θα
Posted
by
John Protopapadakis
on
November 30, 2020
Comments Off on Πελάτης άφησε φιλοδώρημα 3.000 δολάρια…
Like
Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager
Ένας εξαιρετικός Bar Manager γνωρίζει πολύ περισσότερα από το πώς να κάνει εκπληκτικά κοκτέιλ. Ξέρει πώς να διαχειρίζεται τα αποθέματα, το προσωπικό, το μενού, τους πελάτες και τις πωλήσεις.Σε αυτή
Posted
by
Vassilios Canellos
on
November 26, 2020
Comments Off on Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager
Like
“Βιογραφικό” ίσως ακούγεται απλό αλλά είναι ένα εισιτήριο για το μέλλον.
Η κρίση του Covid σύντομα θα είναι παρελθόν και η αγορά θα ανακάμψει .Αν θέλει κάποιος να γίνει ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας πρέπει να εστιάσει σε μερικά απλά αλλά σημαντικά
Posted
by
papadakispaul
on
November 23, 2020
Comments Off on “Βιογραφικό” ίσως ακούγεται απλό αλλά είναι ένα εισιτήριο για το μέλλον.
Like
6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
Είναι σύνηθες σήμερα πολλές επιχειρήσεις, αναζητώντας νέους πελάτες, να παραμελούν τους ήδη υπάρχοντες, τους οποίους συχνά θεωρούν δεδομένους. Η αλήθεια όμως είναι ότι οι τωρινοί πελάτες συνιστούν ένα από τα
Posted
by
John Protopapadakis
on
November 20, 2020
Comments Off on 6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
Like
Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.
Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση.Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το καλοκαίρι
Posted
by
papadakispaul
on
November 17, 2020
Comments Off on Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.
Like
Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.
Ορισμένοι επαγγελματίες εκπαιδευτές λένε ότι οι διευθυντές των τμημάτων δεν μπορούν και δεν πρέπει να προσπαθούν να προπονήσουν τους υπαλλήλους τους. Κάποιοι άλλοι λένε οτι θα πρέπει να συντηρούν απλώς,
Posted
by
Vassilios Canellos
on
November 16, 2020
Comments Off on Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.
1
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ