Hospitality News
Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)
Tο PMS σημαίνει Property Management System ( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας). Πρόκειται για συστήματα που διευκολύνουν τη διαχείριση ακινήτων, εξοπλισμού κλπ. Στα συστήματα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση της συντήρησης, του προσωπικού και
Posted
by
papadakispaul
on
February 9, 2021
Comments Off on Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)
Like
Φιλοδώρημα η αλλιώς tips ,ποιες τακτικές επικρατούν στα ξενοδοχεία
Το tip-πουρμπουάρ αποτελεί συνήθη τακτική και φεύγοντας από το εστιατόριο ή το ξενοδοχείο, το χέρι μπαίνει αυτόματα στην τσέπη για τον ευγενικό υπάλληλο που μας βοήθησε με τις βαλίτσες ή
Posted
by
papadakispaul
on
February 7, 2021
Comments Off on Φιλοδώρημα η αλλιώς tips ,ποιες τακτικές επικρατούν στα ξενοδοχεία
Like
Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…
BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣΖευγάρι Βρετανών τουριστών μετέβη σε εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, στην πλατεία Ιπποκράτους, θεωρώντας πως μπορεί να φάει και να πιει ελεύθερα, λόγω του πακέτου διακοπών all inclusive που πλήρωσε
Posted
by
John Protopapadakis
on
February 6, 2021
Comments Off on Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…
Like
Food & Beverage Manager Job Description
By Vassilios Canellos στο Fnb-pro.grΈνας υπεύθυνος τροφίμων και ποτών (Food & Beverage Manager) φροντίζει τη λειτουργία των εστιατορίων, των bars καθώς και όποιου άλλου επισιτιστικού τμήματος υπάρχει μέσα στην επιχείρηση. Μερικά
Posted
by
papadakispaul
on
February 2, 2021
Comments Off on Food & Beverage Manager Job Description
Like
Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…
BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣΣύμφωνα με έρευνες, το 65% των υπαλλήλων αισθάνεται ότι τα αφεντικά τους δεν αναγνωρίζουν τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν στο χώρο εργασίας.Ένας μάνατζερ της Marriott, ωστόσο, πριν από χρόνια,
Posted
by
John Protopapadakis
on
January 31, 2021
Comments Off on Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…
Like
Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη
72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτεςΟ Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal, but there is no level of food that can save bad
Posted
by
papadakispaul
on
January 27, 2021
Comments Off on Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ