
Αριστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της εξυπηρέτησης του πελάτη έχει να κάνει με τη διάγνωση των αναγκών των πελατών,
Μάθε πρώτος αλλαγές, ανακοινώσεις και ενδιαφέροντα θέματα που δεν θες να χάσεις!
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της εξυπηρέτησης του πελάτη έχει να κάνει με τη διάγνωση των αναγκών των πελατών,
Μπορεί η κρίση του COVID-19 να έχει επηρεάσει αρνητικά τον τουρισμό σε ολόκληρο τον πλανήτη όμως μην γελιόμαστε αργά η
Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να δείξεις στους πελάτες σου ότι νοιάζεσαι. Αν δεν το κάνετε, αυτοί θα
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό αντικείμενο
Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη
Αν είστε γυναίκες, έχετε μια πολύ δύσκολη μέρα και χρειάζεστε ένα διάλειμμα από όλους και όλα, μην απογοητεύεστε διότι υπάρχει
Η ιστορία, που είναι λίγο πολύ γνωστή στους ξενοδοχειακούς κύκλους, σχετίζεται με τον τρόπο επιλογής μάνατζερ για να διευθύνουν κάποιο
Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό
Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα: No value for money (1 αστέρι) «Ξενοδοχείο
Η απάντηση είναι μάλλον προφανής: τον ευχαριστούμε είτε απαντώντας στο σχόλιό του (αν και πολλοί δεν το κάνουν ούτε αυτό
To marketing-tips.gr απευθύνεται σε όσους ”αγαπούν” το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση του πελάτη, την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.
Το FnB-Pro.gr απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage.
Το Kariera.gr είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης εργασίας στην Ελλάδα, συνδέοντας εργοδότες και υποψηφίους μέσα από αγγελίες, συμβουλές καριέρας και εξειδικευμένες υπηρεσίες HR.
© All rights reserved 2025 HotelTraining.gr