
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό αντικείμενο
Μάθε πρώτος αλλαγές, ανακοινώσεις και ενδιαφέροντα θέματα που δεν θες να χάσεις!
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό αντικείμενο
Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη
Αν είστε γυναίκες, έχετε μια πολύ δύσκολη μέρα και χρειάζεστε ένα διάλειμμα από όλους και όλα, μην απογοητεύεστε διότι υπάρχει
Η ιστορία, που είναι λίγο πολύ γνωστή στους ξενοδοχειακούς κύκλους, σχετίζεται με τον τρόπο επιλογής μάνατζερ για να διευθύνουν κάποιο
Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό
Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα: No value for money (1 αστέρι) «Ξενοδοχείο
Η απάντηση είναι μάλλον προφανής: τον ευχαριστούμε είτε απαντώντας στο σχόλιό του (αν και πολλοί δεν το κάνουν ούτε αυτό
Πρόκειται για μία εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο των διακοπών. Μία εταιρεία που στη σχετικά σύντομη ιστορία της
Μία από τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια. Είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε
Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς
To marketing-tips.gr απευθύνεται σε όσους ”αγαπούν” το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση του πελάτη, την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό.
Το FnB-Pro.gr απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage.
Το Kariera.gr είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα εύρεσης εργασίας στην Ελλάδα, συνδέοντας εργοδότες και υποψηφίους μέσα από αγγελίες, συμβουλές καριέρας και εξειδικευμένες υπηρεσίες HR.
© All rights reserved 2025 HotelTraining.gr