Το Protel είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό πρόγραμμα διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, με το οποίο λειτουργούν τα περισσότερα Ξενοδοχεία σε όλο τον πλανήτη .
Το Protel Hotel Software υποστηρίζει όλες τις πτυχές της ολοκληρωμένης διαχείρισης μίας Ξενοδοχειακής μονάδας και προσφέρει υψηλής ποιότητας υποστήριξη στο σύνολο των δραστηριοτήτων της επιχείρησης.
Σκοπός του Online Σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις και εκπαίδευση σε ό,τι αφορά ένα πρόγραμμα διαχείρισης (CRM) μιας ξενοδοχειακής μονάδας οποιουδήποτε μεγέθους και δυναμικότητας.
Το Online σεμινάριο PROTEL διαρκεί 7.5 ώρες.
Μπορειτε να το παρακολουθήσετε όποια στιγμή εσείς το επιθυμείτε και όσες φορές ώστε να κρατήσετε τις σημειώσεις που θέλετε.
Θα υπάρχει στο λογαριασμό σας για άμεση παρακολούθηση για 15 ημέρες και εάν χρειαστείτε παράταση 15 ακόμα ημερών μας αποστέλετε το αίτημα σας στο chat και άμεσα επεκτείνουμε την πρόσβαση εντελώς δωρεάν
–ΠΡΟΣΟΧΗ– ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΜΑΣ,ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΘΩΣ ΣΕ TABLET ΚΑΙ SMARTPHONE ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΡΙΝΕΙΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-
Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
• Έλεγχος διαθεσιμότητας στο Protel
• Κατηγορίες και διαχείριση κρατήσεων
• Βασικοί όροι συμφωνίας που χρησιμοποιούνται στις κρατήσεις
• Επιβεβαίωση κράτησης
• Ακύρωση κράτησης
• Φόρμα κράτησης
• Δημιουργία προφίλ πελάτη / εταιρίας / τουριστικού γραφείου στο Protel
• Registration Card
• Κράτηση μεμονωμένου πελάτη
• Άφιξη χωρίς κράτηση και διαχείριση της (Walk-in)
• Τρόποι αναζήτησης κράτησης• Εταιρική κράτηση
• Δημιουργία εταιρικής κράτησης• Πρακτορειακή κράτηση
• Δημιουργία πρακτορειακής κράτησης (Τουριστικό γραφείο)
• Ξενοδοχειακά πακέτα• Διαχείριση αφίξεων – Check in
• Προγραμματισμένη αλλαγή δωματίου και ολοκλήρωσή της στο σύστημα
• Άμεση αλλαγή δωματίου• Αλλαγή ημερομηνίας άφιξης ή αναχώρησης
• Αλλαγή όρου συμφωνίας στην κράτηση• Προσθήκη προκαταβολής σε κράτηση
• Έκδοση proforma invoice• Έκδοση info invoice• Παράδοση – παραλαβή ταμείου βάρδιας
• Ανάλυση και διαχείριση ταμειακής κατάστασης (Cash Register)
• Καταχώρηση χρεωστικών σε διαμένοντες – Χρεώσεις δωματίων
• Παροχή extra υπηρεσιών με χρέωση στο δωμάτιο
• Έκδοση λογαριασμού σε πελάτη / εταιρεία / τουριστικό γραφείο
• Τρόποι πληρωμής παραστατικού• Ακύρωση παραστατικού και αιτιολογία
• Ανάλυση και διαδικασία προετοιμασίας για το κλείσιμο ημέρας
Όλα τα σεμινάρια είναι μαγνητοσκοπημένα, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να τα παρακολουθήσει κανείς ανά πάσα στιγμή, από τον υπολογιστή, το tablet ή ακόμα κι απ’ το smartphone του.
Η διαδικασία εγγραφης και παρακολούθησης είναι εξαιρετικά εύκολη και δε χρειάζονται δικαιολογητικά
Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου θα λάβει ο ενδιαφερόμενος Πιστοποιητικό Παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας .
Απευθύνεται σε σπουδαστές και αποφοίτους του τομέα Τουρισμού αλλά και επαγγελματίες του τμήματος κρατήσεων και υποδοχής (front & back office).
Όλα τα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια της Hoteltraining είναι μαγνητοσκοπημένα και διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο και αυτό ισχύει και για το Protel.
Μετά την εγγραφή είναι στην διάθεση σας για 14 ήμερες να το παρακολουθήσετε οσες φορές το επιθυμείτε ώστε να κρατήσετε και τις σημειώσεις που θέλετε