Στόχος του σεμιναρίου να αντιληφθούν, επιχειρηματίες και υπάλληλοι, ότι το παράπονο δεν αποτελεί «μπελά» για την επιχείρηση, αλλά ευπρόσδεκτο δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της.
Θα μάθετε πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης, τη φύση των παραπόνων, τα οφέλη από τη σωστή διαχείρισή τους, τις αντιδράσεις των δυσαρεστημένων πελατών, τους λόγους για τους οποίους οι περισσότεροι πελάτες δεν παραπονούνται, καθώς και τον ενδεδειγμένο τρόπο αντιμετώπισής τους.
Εισηγητής
O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr. και σε ορισμένα έντυπα περιοδικά.
Η επιτυχής ολοκλήρωση κάθε σεμιναρίου στην Hoteltraining οδηγεί στη λήψη της Βεβαίωσης Παρακολούθησης με την Πιστοποίηση του διεθνώς αναγνωρισμένου φορεα το The CPD Certification Service με εδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και η οποια πιστοποιεί εκπαιδευτικές δραστηριότητες επαγγελματιών, με στόχο την ανάπτυξη και βελτίωση των ικανοτήτων τους. , ώστε να τηρούνται όλα τα απαιτούμενα διεθνώς standards.
Στην Hoteltraining σεβόμαστε την ιδιοτικότητα σας!
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο σχετική εμπειρία, Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή", αποδέχεστε τη χρήση ΟΛΩΝ των cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.