hotel 6

56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία

Current Status
Not Enrolled
Price
49
Get Started

Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα υπερπολύτιμο εργαλείο για την επιβίωση και την ευημερία ενός μικρού ή οικογενειακού ξενοδοχείου. Ένα εργαλείο που θα σας προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα σας διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό και θα θέσει τις βάσεις ώστε να σταθείτε με αξιώσεις σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά. Δυστυχώς, συχνά οι ιδιοκτήτες αυτών των επιχειρήσεων αγνοούν τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ ή, ακόμα χειρότερα, πιστεύουν ότι τα ξέρουν όλα, με αποτέλεσμα να κινούνται στην μετριότητα. Αυτή την κατάσταση έρχεται να εξομαλύνει το παρόν σεμινάριο. Μέσα από αυτό το δίωρο σεμινάριο θα παρουσιαστούν 56 πρακτικές μάρκετινγκ, που είναι εύκολα εφαρμόσιμες (και πάνω από όλα κατανοητές) ακόμα και από ένα μικρό κατάλυμα, που μπορεί να διαθέτει περιορισμένους πόρους.

Εισηγητής Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State

Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση.

Εχει προσκληθεί ως ομιλητής αλλά και ως εισηγητής σεμιναρίων (για θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης παραπόνων και του μάρκετινγκ) από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum, το Travel Daily News κ.ά.

Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της startup Hoteltraining.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ”FoodLab” στη Χίο και το ”Κτήμα Υδρούσα” στην Ανδρο. 

Όλα τα σεμινάρια είναι μαγνητοσκοπημένα, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να τα παρακολουθήσει κανείς ανά πάσα στιγμή, από τον υπολογιστή, το tablet ή ακόμα κι απ’ το smartphone του.

Η διαδικασία εγγραφης και παρακολούθησης είναι εξαιρετικά εύκολη και δε χρειάζονται δικαιολογητικά.

Σε ποιους απευθύνεται το Σεμινάριο

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

  • Σε υψηλόβαθμα στελέχη ή ιδιοκτήτες ξενοδοχείων με προϋπηρεσία σε θέσεις όπως : General Manager / Assistant General Manager ή Hotel Owner ή Corporate Executive* ή Director of Operations / Sales Manager / Rooms Division Manager
  • Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου θα λάβει ο ενδιαφερόμενος Πιστοποιητικό Παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας .
  • Απευθύνεται σε εργαζόμενους σε ξενοδοχείο σπουδαστές και αποφοίτους του τομέα Τουρισμού αλλά και επαγγελματίες .
  • Όλα τα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια της Hoteltraining είναι μαγνητοσκοπημένα και διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο

Μετά την εγγραφή είναι στην διάθεση σας για 7 ήμερες να το παρακολουθήσετε όσες φορές το επιθυμείτε ώστε να κρατήσετε και τις σημειώσεις που θέλετε

Scroll to Top