“Hospitality Customer Service “

Current Status
Δεν έγινε εγγραφή
Price
49€
Get Started

Hospitality Customer Service Excellence. Πώς να δημιουργήσετε ενθουσιασμένους επισκέπτες.

Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης στον πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το σεμιναριο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται η δέσμευση σημαντικών κεφαλαίων. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι τρόποι που περιγράφονται έχουν αμελητέο ή καθόλου κόστος.

Εισηγητης

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr. και σε ορισμένα έντυπα περιοδικά.

Η επιτυχής ολοκλήρωση κάθε σεμιναρίου στην Hoteltraining οδηγεί στη λήψη της Βεβαίωσης Παρακολούθησης με την Πιστοποίηση   του διεθνώς αναγνωρισμένου φορεα το The CPD Certification Service με εδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και η οποια πιστοποιεί εκπαιδευτικές δραστηριότητες επαγγελματιών, με στόχο την ανάπτυξη και βελτίωση των ικανοτήτων τους. , ώστε να τηρούνται όλα τα απαιτούμενα διεθνώς standards.

Το Σεμινάριο “Customer Service Excellence” απευθύνεται στην πλειοψηφία των εμπλεκομένων στην Τουριστική βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα:

  •  Στον ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας τουριστικής μονάδας, που θα το χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το τρίπτυχο της επιτυχίας: Σωστή Οργάνωση, Ικανοποίηση του Πελάτη, Ποιοτικό & Θετικό οικονομικό αποτέλεσμα
  •  Στο στέλεχος που ήδη εργάζεται στον Τουρισμό και αποσκοπεί σε περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη
  •  Σε όποιον επιθυμεί να εισέλθει επαγγελματικά για πρώτη φορά στον Τουρισμό, αποκομίζοντας συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση, που θα διευκολύνει την προσαρμογή του στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον

Scroll to Top