στο μελλον σου 5

“Hospitality Customer Service “

Current Status
Not Enrolled
Price
49€
Get Started

Hospitality Customer Service Excellence. Πώς να δημιουργήσετε ενθουσιασμένους επισκέπτες.

Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης στον πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το σεμιναριο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται η δέσμευση σημαντικών κεφαλαίων. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι τρόποι που περιγράφονται έχουν αμελητέο ή καθόλου κόστος.

Εισηγητης

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr. και σε ορισμένα έντυπα περιοδικά.

Η επιτυχής ολοκλήρωση κάθε σεμιναρίου στην Hoteltraining οδηγεί στη λήψη της Βεβαίωσης Παρακολούθησης με την Πιστοποίηση   του διεθνώς αναγνωρισμένου φορεα το The CPD Certification Service με εδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και η οποια πιστοποιεί εκπαιδευτικές δραστηριότητες επαγγελματιών, με στόχο την ανάπτυξη και βελτίωση των ικανοτήτων τους. , ώστε να τηρούνται όλα τα απαιτούμενα διεθνώς standards.

Όλα τα σεμινάρια είναι μαγνητοσκοπημένα, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να τα παρακολουθήσει κανείς ανά πάσα στιγμή, από τον υπολογιστή, το tablet ή ακόμα κι απ’ το smartphone του.

Η διαδικασία εγγραφης και παρακολούθησης είναι εξαιρετικά εύκολη και δε χρειάζονται δικαιολογητικά

Το Σεμινάριο “Customer Service Excellence” απευθύνεται στην πλειοψηφία των εμπλεκομένων στην Τουριστική βιομηχανία. Πιο συγκεκριμένα:

  •  Στον ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας τουριστικής μονάδας, που θα το χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το τρίπτυχο της επιτυχίας: Σωστή Οργάνωση, Ικανοποίηση του Πελάτη, Ποιοτικό & Θετικό οικονομικό αποτέλεσμα
  •  Στο στέλεχος που ήδη εργάζεται στον Τουρισμό και αποσκοπεί σε περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη
  •  Σε όποιον επιθυμεί να εισέλθει επαγγελματικά για πρώτη φορά στον Τουρισμό, αποκομίζοντας συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση, που θα διευκολύνει την προσαρμογή του στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον

Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου θα λάβει ο ενδιαφερόμενος Πιστοποιητικό Παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας .

Απευθύνεται σε σπουδαστές και αποφοίτους του τομέα Τουρισμού αλλά και επαγγελματίες .

Όλα τα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια της Hoteltraining είναι μαγνητοσκοπημένα και διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο

Μετά την εγγραφή είναι στην διάθεση σας για 7 ήμερες να το παρακολουθήσετε όσες φορές το επιθυμείτε ώστε να κρατήσετε και τις σημειώσεις που θέλετε

Scroll to Top