Σχέδιο χωρίς τίτλο

Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews)

Current Status
Not Enrolled
Price
49€
Get Started

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι σήμερα οι διαδικτυακές κριτικές (reviews) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου. Η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών δεν διαβάζει μόνο τις κριτικές, αλλά και τις απαντήσεις, ενώ αποφεύγει να προβεί σε κράτηση εάν δεν υπάρχουν κριτικές. Μέσα από το σεμινάριο «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών» θα μάθουμε να απαντάμε σωστά στις κριτικές, θετικές ή αρνητικές, θα δούμε πώς μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε προς όφελός μας και τέλος θα αναζητήσουμε τρόπους ώστε να παρακινήσουμε τους χρήστες να αφήσουν κριτική.

Εισηγητής Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State

Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση.

Εχει προσκληθεί ως ομιλητής αλλά και ως εισηγητής σεμιναρίων (για θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης παραπόνων και του μάρκετινγκ) από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum, το Travel Daily News κ.ά.

Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της startup Hoteltraining.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης ”FoodLab” στη Χίο και το ”Κτήμα Υδρούσα” στην Ανδρο. 

Όλα τα σεμινάρια είναι μαγνητοσκοπημένα, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να τα παρακολουθήσει κανείς ανά πάσα στιγμή, από τον υπολογιστή, το tablet ή ακόμα κι απ’ το smartphone του.

Η διαδικασία εγγραφης και παρακολούθησης είναι εξαιρετικά εύκολη και δε χρειάζονται δικαιολογητικά

Σε ποιούς απευθύνεται :

Απευθύνεται σε στελέχη ή ιδιοκτήτες ξενοδοχείων/Airbnb με προϋπηρεσία σε θέσεις όπως Manager / Assistant General Manager ή Hotel Owner ή ή Director of Operations / Sales Manager / Rooms Division Manager/Τμηματάρχες κρατήσεων ξενοδοχείου/Εργαζόμενους σε ξενοδοχεία

Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου θα λάβει ο ενδιαφερόμενος Πιστοποιητικό Παρακολούθησης με μοναδικό αριθμό γνησιότητας .

Απευθύνεται σε εργαζόμενους σε ξενοδοχείο σπουδαστές και αποφοίτους του τομέα Τουρισμού αλλά και επαγγελματίες .

Όλα τα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια της Hoteltraining είναι μαγνητοσκοπημένα και διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο

Μετά την εγγραφή είναι στην διάθεση σας για 7 ήμερες να το παρακολουθήσετε όσες φορές το επιθυμείτε ώστε να κρατήσετε και τις σημειώσεις που θέλετε

Scroll to Top