Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Personal Development Hoteltraining

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Ο “Κανόνας των 100 Ωρών” είναι μια μέθοδος αυτοβελτίωσης που έχει ως στόχο να επιτρέψει στους ανθρώπους μέσα από διάφορες πρακτικές να αποκτήσουν εξαιρετικές δεξιότητες σε έναν συγκεκριμένο τομέα. . Αυτός ο κανόνας βασίζεται στο βιβλίο του Malcolm Gladwell όπου υποστηρίζει ότι η αρτιότητα σε μια δεξιότητα απαιτεί περίπου 10.000 ώρες πρακτικής άσκησης. Ωστόσο, ο Κανόνας των 100 Ωρών εστιάζει σε μια πιο προσιτή και εφικτή προσέγγιση.

Φανταστείτε ότι έχετε στη διάθεση σας 100 ώρες για προσωπική βελτίωση. Πώς θα τις διανείματε, σε αυτό στο οποίο είστε ήδη καλοί, σε αυτό στο οποίο είστε μέτριοι και σε αυτό στο οποίο δεν είστε καθόλου καλοί;

Ένα ενδιαφέρον εύρημα προέκυψε από έρευνα καθώς επιτυχημένοι επιχειρηματίες και διανοούμενοι από όλο τον κόσμο ερωτήθηκαν πώς θα χρησιμοποιούσαν αυτές τις 100 ώρες. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό, αλλά και αναπάντεχο. Σχεδόν το 100% αυτών απάντησε ότι θα επενδύαν τον χρόνο τους αποκλειστικά σε αυτό στο οποίο είναι καλοί, αγνοώντας εντελώς αυτό στο οποίο είναι μέτριοι ή και καθόλου καλοί.

Η επιτυχία κρύβεται σε αυτή την προσέγγιση. Όταν εστιάζουμε το 90% έως το 100% της ενέργειας μας σε αυτό στο οποίο είμαστε καλοί, φτάνουμε σε επίπεδο κοντά στην τελειότητα. Αντίθετα, εάν επενδύσουμε όλο αυτόν τον χρόνο σε αυτά στα οποία δεν είμαστε και τόσο καλοί, θα φτάσουμε σε μέτριο επίπεδο.

Σήμερα, υπάρχουν πολλές μελέτες και έρευνες που υποστηρίζουν αυτήν την άποψη. Η εστίαση στις δυνατότητες μας και τις δεξιότητες μας, μας κάνει να νιώθουμε πιο αυτοπεποίθηση και μας βοηθάει να ξεχωρίσουμε σε κάθε πτυχή της ζωής μας και όχι μόνο στα επαγγελματικά.

Πώς Να Εφαρμόσεις τον Κανόνα των 100 Ωρών στην Καθημερινότητά Σου

  • Οργάνωση του Χρόνου: Διαχείριση του χρόνου σου έτσι ώστε να μπορείς να ενσωματώνεις τις ώρες εκπαίδευσης και ανάπτυξης στην καθημερινότητά σου. Δημιούργησε ένα πρόγραμμα και τήρησε το.
  • Συνεχής Εκπαίδευση: Επενδύστε σε σεμινάρια, webinars ή online μαθήματα που σχετίζονται με τον ξενοδοχειακό κλάδο. Ακόμα και η παρακολούθηση σύντομων μαθημάτων μπορεί να συμβάλει στην επαγγελματική σου ανάπτυξη.
  • Ανάγνωση: Διάβασε βιβλία, άρθρα, blogs και άλλα υλικά που αφορούν τον τομέα του ξενοδοχείου, την εξυπηρέτηση πελατών, την οργάνωση εργασίας και τις νέες τάσεις.
  • Συμμετοχή σε Εκδηλώσεις: Συμμετέχετε σε εκθέσεις όπως για παράδειγμα στον τουριστικό κλάδο Horeca και Xenia, συνέδρια και διάφορες εκδηλώσεις που αφορούν τον κλάδο. Αυτό μπορεί να σας δώσει νέες ιδέες και να ειστε ενημερωμενοι για τις τάσεις.

Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι η ανάπτυξη σε κάθε κλάδο είναι συνεχής και απαιτεί δέσμευση και αφοσίωση. Ο “Κανόνας των 100 Ωρών” μπορεί να σε καθοδηγήσει προς την κατεύθυνση της αριστείας και της επαγγελματικής επιτυχίας σε αυτόν τον συναρπαστικό και απαιτητικό κλάδο.

, Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top