Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

Ανώνυμο σχέδιο 24

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε αυτό το τοσο σημαντικό τμήμα, και αυτοί οι λόγοι μπορούν να εξηγηθούν ως εξής:

  1. Κόστος: Η δημιουργία και λειτουργία ενός τμήματος “Learning and Development” απαιτεί οικονομικούς πόρους. Αυτό σημαίνει πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού, αγορά εκπαιδευτικού υλικού και τεχνολογίας, καθώς και δαπάνες για τη διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Πολλά ξενοδοχεία μπορεί να θεωρούν αυτές τις δαπάνες υψηλές και δυσκολεύονται να τις δικαιολογήσουν(η και να μην θέλουν).
  2. Ανταγωνισμός: Ο κλάδος της φιλοξενίας στην Ελλάδα είναι αρκετά ανταγωνιστικός. Τα ξενοδοχεία ανταγωνίζονται μεταξύ τους και η ανταγωνιστική πίεση μπορεί να τους κάνει να επικεντρωθούν στον καθαρά λειτουργικό τομέα και να παραμελήσουν την εκπαίδευση του προσωπικού τους.
  3. Έλλειψη ευαισθητοποίησης: Πολλά ξενοδοχεία ενδέχεται να μην αντιλαμβάνονται πλήρως τη σημασία της εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού τους. Μπορεί να θεωρούν ότι η απόκτηση εξειδικευμένου προσωπικού αρκεί για την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
  4. Έλλειψη ρυθμιστικών προτύπων: Σε ορισμένες περιπτώσεις, η έλλειψη κανονιστικών προτύπων που υποχρεώνουν τα ξενοδοχεία να επενδύουν στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού τους μπορεί να αποτελεί ένα εμπόδιο για την υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων.

Παρά τα παραπάνω, υπάρχουν οφέλη από τη δημιουργία τμημάτων “Learning and Development” στα ξενοδοχεία. Προσφέρουν τη δυνατότητα για:

  • Καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού, προσφέροντας υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών.
  • Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης, προσελκύοντας και διατηρώντας το ταλέντο.
  • Προσαρμογή σε νέες τάσεις και απαιτήσεις της αγοράς, όπως η βιωσιμότητα και η ψηφιακή τεχνολογία.

Για να αξιοποιηθεί πλήρως ο δυναμικός αυτός, θα πρέπει να υπάρξει αυξημένη ευαισθητοποίηση στον χώρο της φιλοξενίας για τη σημασία της εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού. Επιπλέον, η κυβέρνηση μπορεί να παίξει ρόλο στην προώθηση της δημιουργίας τέτοιων προγραμμάτων μέσω κανονιστικών μέτρων ή ενθάρρυνσης μέσω επιδοτήσεων.

Συνολικά, η επένδυση στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού στα ξενοδοχεία μπορεί να οδηγήσει σε μια βελτιωμένη εμπειρία φιλοξενίας για τους πελάτες και σε μια πιο ανταγωνιστική και κερδοφόρα βιομηχανία φιλοξενίας στην Ελλάδα.

., Γιατί τα Ξενοδοχεία  στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

Τα σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top