Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

Οι αρμοδιότητες ενος Guest Relations Manager είναι πολλές και η θέση κρίσιμη για μια ξενοδοχειακή μονάδα.

Θα πρέπει να  έχει έφεση στην επικοινωνία και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με έγκαιρο και ακριβή τρόπο. Ουσιαστικά διαχειρίζεται  το Customer Service και την εικόνα του ξενοδοχείου εκπληρώνοντας τα αιτήματα των πελατών και διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες  είναι ικανοποιημένοι.

 Ανάμεσα στους ρόλους του Guest Relations Manager περιλαμβάνεται και η  υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους, το συντονισμό των τσεκ ιν τους στα δωμάτια που τους έχουν παραχωρηθεί, και την ενημέρωσή τους για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

Διασφαλίζει επίσης ότι το προσωπικό υποδοχής , συμπεριλαμβανομένων των Ρεσεψιονίστ, προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών και παρέχουν αξέχαστες εμπειρίες φιλοξενίας στους πελάτες του Ξενοδοχείου.

Πρέπει να δείχνει Ζήλο στην εξυπηρέτηση πελατών, εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας ,ενεργής ακρόασης επίλυσης προβλημάτων και διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα.

Οι αρμοδιότητες πολλές  αλλά σήμερα θα τονίσουμε τις βασικότερες.

  • Προσεκτική καταγραφή των λεγομένων και επίλυση παραπόνων
  • Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών σε ειδικές κατηγορίες πελατών, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και οι VIP
  • Δημιουργία φιλικών σχέσεων με όλους τους φιλοξενούμενους   και όχι μονο τους τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου όπως είθισται στα Ξενοδοχεία.
  • Συντονισμός και διαχείριση επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται ότι επιλύονται τα ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες
  • Πρέπει να προσφέρει  εξυπηρέτησης ανώτατου επιπέδου των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους
  • Να διασφαλίζει την κατάλληλη υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους
  • Πρέπει να γνωρίζει πώς να αναλύει τα σχόλια των πελατών από το βιβλίο επισκεπτών του ξενοδοχείου και τις διαδικτυακές κριτικές, και υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση των αξιολογήσεων

Αναφέραμε μια πολύ γρήγορη ματιά της θέσης του Guests Relations Manager η όποια απουσιάζει από πολλές μονάδες όμως τώρα στην μετα-Covid εποχή θα είναι πιο αναγκαία από ποτέ για να παρέχει το Ξενοδοχείο υπηρεσίες υψηλού επίπεδου. Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για τα δυο σεμινάρια που προφέρει η Hoteltraining.gr για να αποδώσετε σαν Guest Relations  αλλά είναι χρήσιμα για όλους τους εργαζόμενους ενός Ξενοδοχείου . «Διαχείριση Παράπονων” και «Εξυπηρέτηση πελατών» από τον Κύριο Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη.

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top