Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

χωρίς τίτλο 4

Οι αρμοδιότητες ενος Guest Relations Manager είναι πολλές και η θέση κρίσιμη για μια ξενοδοχειακή μονάδα.

Θα πρέπει να  έχει έφεση στην επικοινωνία και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με έγκαιρο και ακριβή τρόπο. Ουσιαστικά διαχειρίζεται  το Customer Service και την εικόνα του ξενοδοχείου εκπληρώνοντας τα αιτήματα των πελατών και διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες  είναι ικανοποιημένοι.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

 Ανάμεσα στους ρόλους του Guest Relations Manager περιλαμβάνεται και η  υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους, το συντονισμό των τσεκ ιν τους στα δωμάτια που τους έχουν παραχωρηθεί, και την ενημέρωσή τους για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

Διασφαλίζει επίσης ότι το προσωπικό υποδοχής , συμπεριλαμβανομένων των Ρεσεψιονίστ, προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών και παρέχουν αξέχαστες εμπειρίες φιλοξενίας στους πελάτες του Ξενοδοχείου.

Πρέπει να δείχνει Ζήλο στην εξυπηρέτηση πελατών, εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας ,ενεργής ακρόασης επίλυσης προβλημάτων και διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα.

Οι αρμοδιότητες πολλές  αλλά σήμερα θα τονίσουμε τις βασικότερες.

  • Προσεκτική καταγραφή των λεγομένων και επίλυση παραπόνων
  • Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών σε ειδικές κατηγορίες πελατών, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και οι VIP
  • Δημιουργία φιλικών σχέσεων με όλους τους φιλοξενούμενους   και όχι μονο τους τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου όπως είθισται στα Ξενοδοχεία.
  • Συντονισμός και διαχείριση επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται ότι επιλύονται τα ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες
  • Πρέπει να προσφέρει  εξυπηρέτησης ανώτατου επιπέδου των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους
  • Να διασφαλίζει την κατάλληλη υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους
  • Πρέπει να γνωρίζει πώς να αναλύει τα σχόλια των πελατών από το βιβλίο επισκεπτών του ξενοδοχείου και τις διαδικτυακές κριτικές, και υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση των αξιολογήσεων

.

Αναφέραμε μια πολύ γρήγορη ματιά της θέσης του Guests Relations Manager η όποια απουσιάζει από πολλές μονάδες όμως τώρα στην μετα-Covid εποχή θα είναι πιο αναγκαία από ποτέ για να παρέχει το Ξενοδοχείο υπηρεσίες υψηλού επίπεδου. Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για τα δυο σεμινάρια που προφέρει η Hoteltraining.gr για να αποδώσετε σαν Guest Relations  αλλά είναι χρήσιμα επίσης για όλους τους εργαζόμενους ενός Ξενοδοχείου .

Διαχείριση Παράπονων και Εξυπηρέτηση πελατών από τον Κύριο Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

hotelstafftraininggreece
Hospitality
papadakispaul

Επέκταση Ταμείου Ανεργίας, Αύξηση Μισθών Ξενοδοχοϋπαλλήλων: Ώρα για Ουσιαστικές Παρεμβάσεις στην Εποχική Εργασία

Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η έλλειψη προσωπικού έχει αναδείξει βαθιές δυσλειτουργίες στο σύστημα εποχικής απασχόλησης, αναγκάζοντας επιχειρήσεις και πολιτεία να επανεξετάσουν τις συνθήκες εργασίας στον κλάδο. Η υποχρεωτική

Διάβασε το άρθρο
icon
Uncategorized
sarras

Travel Cuisine: Ένα νέο περιοδικό βιωματικών εμπειριών φιλοξενίας και γαστρονομίας

Το Τravel Cuisine είναι ένα νέο περιοδικό με premium περιεχόμενο για τον τουρισμό και τη γαστρονομία της Ελλάδας που απευθύνεται σε επιχειρηματίες φιλοξενίας και εστίασης αλλά και σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να ζήσουν τη δυναμική της Ελληνικής φιλοξενίας και να γνωρίσουν

Διάβασε το άρθρο
Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top