Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

χωρίς τίτλο 4

Οι αρμοδιότητες ενος Guest Relations Manager είναι πολλές και η θέση κρίσιμη για μια ξενοδοχειακή μονάδα.

Θα πρέπει να  έχει έφεση στην επικοινωνία και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με έγκαιρο και ακριβή τρόπο. Ουσιαστικά διαχειρίζεται  το Customer Service και την εικόνα του ξενοδοχείου εκπληρώνοντας τα αιτήματα των πελατών και διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες  είναι ικανοποιημένοι.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

 Ανάμεσα στους ρόλους του Guest Relations Manager περιλαμβάνεται και η  υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους, το συντονισμό των τσεκ ιν τους στα δωμάτια που τους έχουν παραχωρηθεί, και την ενημέρωσή τους για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

Διασφαλίζει επίσης ότι το προσωπικό υποδοχής , συμπεριλαμβανομένων των Ρεσεψιονίστ, προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών και παρέχουν αξέχαστες εμπειρίες φιλοξενίας στους πελάτες του Ξενοδοχείου.

Πρέπει να δείχνει Ζήλο στην εξυπηρέτηση πελατών, εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας ,ενεργής ακρόασης επίλυσης προβλημάτων και διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα.

Οι αρμοδιότητες πολλές  αλλά σήμερα θα τονίσουμε τις βασικότερες.

  • Προσεκτική καταγραφή των λεγομένων και επίλυση παραπόνων
  • Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών σε ειδικές κατηγορίες πελατών, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και οι VIP
  • Δημιουργία φιλικών σχέσεων με όλους τους φιλοξενούμενους   και όχι μονο τους τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου όπως είθισται στα Ξενοδοχεία.
  • Συντονισμός και διαχείριση επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται ότι επιλύονται τα ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες
  • Πρέπει να προσφέρει  εξυπηρέτησης ανώτατου επιπέδου των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους
  • Να διασφαλίζει την κατάλληλη υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους
  • Πρέπει να γνωρίζει πώς να αναλύει τα σχόλια των πελατών από το βιβλίο επισκεπτών του ξενοδοχείου και τις διαδικτυακές κριτικές, και υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση των αξιολογήσεων

.

Αναφέραμε μια πολύ γρήγορη ματιά της θέσης του Guests Relations Manager η όποια απουσιάζει από πολλές μονάδες όμως τώρα στην μετα-Covid εποχή θα είναι πιο αναγκαία από ποτέ για να παρέχει το Ξενοδοχείο υπηρεσίες υψηλού επίπεδου. Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για τα δυο σεμινάρια που προφέρει η Hoteltraining.gr για να αποδώσετε σαν Guest Relations  αλλά είναι χρήσιμα επίσης για όλους τους εργαζόμενους ενός Ξενοδοχείου .

Διαχείριση Παράπονων και Εξυπηρέτηση πελατών από τον Κύριο Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη.

., Τι χρειάζεται για να είσαι ένας καλός Guest Relations Manager ενός Ξενοδοχείου.

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top