Uncategorized

Παράπονα Πελατών. Οι 7 τύποι παραπονούμενων πελατών ενός ξενοδοχείου

Είναι αλήθεια ότι τα κίνητρα που ωθούν κάποιον πελάτη, εν προκειμένω τον επισκέπτη ενός ξενοδοχείου, για να παραπονεθεί είναι ποικίλα. Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε πριν λίγα χρόνια, εντοπίστηκαν
Uncategorized

Αριστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της εξυπηρέτησης του πελάτη έχει να κάνει με τη διάγνωση των αναγκών των πελατών, συχνά πριν και οι ίδιοι τις αντιληφθούν. Πρόκειται γι’ αυτές
Uncategorized

Οι 8 χώρες με τον καλύτερο μισθό για εργαζόμενους στον Τουριστικό κλάδο.

Μπορεί η κρίση του COVID-19 να έχει επηρεάσει  αρνητικά τον τουρισμό σε ολόκληρο τον πλανήτη όμως μην γελιόμαστε αργά η γρήγορα οι καλές εποχές  του τουρισμού θα επιστρέψουν .και μάλιστα
Uncategorized

Customer service. Ο δεκάλογος των λαθών

Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να δείξεις στους πελάτες σου ότι νοιάζεσαι. Αν δεν το κάνετε, αυτοί θα σας «τιμωρήσουν» όχι μόνο στρεφόμενοι σε κάποιον ανταγωνιστή σας, αλλά
Uncategorized

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό  αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται  καλύτερες υπηρεσίες.Αν
Uncategorized

Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο

Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη βραδιά (περίπου 45.000 ευρώ).Η διώροφη κατασκευή, που μπορεί να φιλοξενήσει
Scroll to Top