Current Status Not Enrolled Price 49€ Get Started ΑΓΟΡΑ Στόχος του σεμιναρίου να αντιληφθούν, επιχειρηματίες και υπάλληλοι, ότι το παράπονο δεν αποτελεί «μπελά» για την επιχείρηση, αλλά ευπρόσδεκτο δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της. Θα μάθετε πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης, τη φύση των παραπόνων, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Διαχείριση Παραπόνων.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί