Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το Remarketing από ένα ξενοδοχείο

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Αν έχετε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις σχετικά με τα social media και τις διαφημίσεις, προφανώς έχετε ακούσει τον όρο ‘’remarketing’’ (συχνά αποκαλείται και ως ‘’retargeting’’).

Ο βασικός στόχος του remarketing, είναι το awareness, να παραμείνουμε δηλαδή «φρέσκοι» στο μυαλό του χρήστη που αναζητεί ένα ξενοδοχείο σαν το δικό μας, καθώς του ενθυμίζει, ιδιαίτερα όταν έχει επισκεφθεί το site μας (σ.σ. το 95% των χρηστών που επισκέπτεται ένα site δεν προβαίνει στην επιθυμητή ενέργεια, π.χ. να προχωρήσει σε κράτηση), την προσφορά μας, παρακινώντας τον με αυτόν τον τρόπο να επιστρέψει και να κλείσει.

Βασικά το remarketing μπορεί να επιτευχθεί με τους εξής τέσσερις τρόπους: α) με τη χρήση cookies στο site, β) με τη στόχευση χρηστών που έχουν κοινά ενδιαφέροντα με την αγορά-στόχο, γ) με την αξιοποίηση πληροφοριών των πελατών και τη δημιουργία λιστών και δ) με τις διαφημίσεις αναζήτησης. 

.

1) Website Visit-Based Remarketing

Τα Google Ads παρέχουν έναν remarketing code που προσκολλάται σε κάθε επιμέρους σελίδα του site. Με τον τρόπο αυτό προσεγγίζεται ο χρήστης που θα επισκεφθεί το site, μπαίνει σε μια λίστα και του αποστέλλονται διαφημιστικά, ενώ επισκέπτεται άλλα sites ή apps.  

Δύναται να δημιουργηθούν διάφορες λίστες ανάλογα με τη σελίδα που επισκέφθηκε, π.χ. τριήμερο Αγίου Πνεύματος ή σουίτες, προκειμένου η προσφορά στο Google Display Network να είναι απόλυτα στοχευμένη, π.χ. “Rooms Still Available For Easter”.

Συμβουλή: μην στέλνετε διαφημιστικά σε όσους προχώρησαν σε κράτηση (υπάρχει σχετικό burnout pixel).

2)  Interest-Based Remarketing

Εδώ το remarketing εστιάζει σε χρήστες που έχουν κοινά στοιχεία με τον τυπικό επισκέπτη του site. H Google εντοπίζει χρήστες με κοινά ενδιαφέροντα ή απλώς όσους έχουν επισκεφθεί ένα site με παρόμοιο κοινό με το δικό σας. Μολονότι αυτοί οι χρήστες δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ το site, εντούτοις οι μηχανές αναζήτησης κρίνουν ότι ταιριάζουν με τους επισκέπτες σας. 

Με τον τρόπο αυτό, οι διαφημίσεις σας θα μπορούν να εμφανίζονται σε sites και apps μπροστά σε όσους έχουν κάνει αναζήτηση για ξενοδοχεία στην περιοχή σας. 

Συμβουλή: για να μην γίνετε ενοχλητικοί, θέστε ένα όριο (frequency cap) στις εμφανίσεις των διαφημίσεων σας. 

3) Customer List-Based Remarketing

Αν συλλέγετε τα στοιχεία των επισκεπτών σας (κάτι που πρέπει να το κάνετε), θα μπορούσατε με αυτές τις πληροφορίες να δημιουργήσετε λίστες στα Google Ads. Αξιοποιώντας αυτά τα mail, η Google θα τους στέλνει διαφημιστικά. 

Συμβουλή: δημιουργήστε μια λίστα με παλιούς επισκέπτες σας και στείλτε τους διαφημιστικά στην «επέτειο» της προηγούμενης επίσκεψής τους, ενθυμίζοντάς τους πόσο ωραία πέρασαν στο ξενοδοχείο σας. 

4) Remarketing Lists for Search Ads

Κλείνοντας, υπάρχει και η δυνατότητα αξιοποίησης του remarketing κατά τη φάση της αναζήτησης (search ads). Οι διαφημίσεις αυτές, σε αντίθεση με τα display ads, θα εμφανίζονται όταν ο χρήστης, που κατά το πρόσφατο παρελθόν έχει επισκεφθεί το site, κάνει αναζήτηση στην Google.

Συμβουλή: δεδομένου ότι ο χρήστης έχει επισκεφθεί το site σας και τώρα κάνει μια ακόμη αναζήτηση στην Google, επενδύστε σε πιο γενικές λέξεις-κλειδιά όπως “hotel in (όνομα περιοχής)”, καθώς είναι ήδη εξοικειωμένοι με το ξενοδοχείο σας. 

.

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top