Η τουριστική εκπαίδευση βοηθά στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 

Η τουριστική εκπαίδευση στα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί την σημαντικότερη διαδικασία για την ανάπτυξη του τουρισμού.

Αναγνωρισμένες διεθνώς υπάρχουν δύο κατηγορίες προγραμμάτων τουριστικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα διοίκησης τουρισμού και το πρόγραμμα διοίκησης φιλοξενίας. .

Το εκπαιδευτικό σύστημα στη χώρα μας σχετικά με τον τουρισμό χωρίζεται σε τρεις βαθμίδες: την δευτεροβάθμια, την μεταδευτεροβάθμια και την ανώτερη βαθμίδα εκπαίδευσης. Σε αυτές τις βαθμίδες υπάρχουν δημόσια άλλα και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Στην Ευρώπη οι χώρες που έχουν αξιόλογες σχολές τουριστικής εκπαίδευσης είναι η Αυστρία, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ελβετία. Η ποιότητα των υπηρεσιών συνδέεται άμεσα με την τουριστική εκπαίδευση. Αν δεν υπάρχει σωστή εκπαίδευση δεν υπάρχει και καλή ποιότητα στις υπηρεσίες που προσφέρονται.

Χρειάζεται εξειδίκευση πάνω στη θέση εργασίας που έχει αναλάβει. ένας εργαζόμενος σε ένα ξενοδοχείο. Η τουριστική ανάπτυξη και η τουριστική εκπαίδευση δεν είναι συνώνυμοι όροι. Έχουν διαφορές.

Η εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων εστιάζει στο παρόν, αφορά τον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά, πραγματοποιείται άμεσα και στοχεύει στην διόρθωση των ελλείψεων. Από την άλλη η ανάπτυξη εστιάζει στο μέλλον, αφορά ομάδες ατόμων, έχει μακροπρόθεσμες επιδράσεις και προετοιμάζει τους εργαζόμενους για το μέλλον

.

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top