Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό.

.

Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος αρκεί για να χαθεί για πάντα ένας πελάτης, ακόμα και αν το προϊόν είναι άψογο. Ένας μόνο υπάλληλος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση, αρκεί ώστε να γίνετε αποδέκτες παραπόνων και αρνητικών κριτικών.

Για το λόγο αυτό, μέσα από αυτό το πρακτικό σύγγραμμα, την Εξυπηρέτηση Πελατών στη Φιλοξενία και την Εστίαση, τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης θα εντρυφήσουν στην υποδειγματική εξυπηρέτηση, θα γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των επισκεπτών τους.

Απότοκο της καραντίνας, το εν λόγω σύγγραμμα έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά (υπάρχουν αμέτρητα βιβλία γενικά για την Εξυπηρέτηση, κανένα όμως δεν απευθύνεται αποκλειστικά στη Φιλοξενία και την Εστίαση).

Διαβάζοντας τις σελίδες του βιβλίου αυτού, με αμέτρητα πραγματικά παραδείγματα και 42 μελέτες περίπτωσης, θα ανακαλύψετε τα μυστικά για να προσφέρετε υπηρεσίες 5 αστέρων στους πελάτες σας!!

P.S.

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι πολυγραφότατος συγγραφέας, με μακρά ακαδημαϊκή εμπειρία, και εκατοντάδες ώρες σεμιναρίων σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

.neo

table, wine, invite-2439953.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Καταστροφικοί συνδυασμοί κρασιού και φαγητού

Συντάκτης άρθρου :Βασίλειος Κανέλλος στο fnb-pro.gr Έχετε προτείνει ποτέ ένα κρασί που δεν ταίριαζε καθόλου με το φαγητό που έτρωγε ο πελάτης; Μην ανησυχείτε: μαθαίνει κανείς περισσότερα από την αποτυχία, παρά από την επιτυχία. Παρόλο που  οι συνδυασμοί φαγητού και

Διάβασε το άρθρο
chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top