Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

Πολλά εστιατόρια, ταχυφαγεία η ακόμα και ξενοδοχεία χρησιμοποιούν εντυπωσιακά κείμενα και εικόνες ελκυστικών πιάτων για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών.

Τι συμβαίνει όμως οταν αυτο που διατυμπανίζει η επιχείρηση μέσω φωτογραφιών δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα?

Θα πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση στο προσωπικό και αυστηρα πρωτόκολα ώστε να διασφαλίστει ότι η ποιότητα των προσφερόμενων πιάτων θα παραμένει σταθερή και σύμφωνα με τα πρότυπα.

Δείτε παρακάτω μερικά τρανά παραδείγματα οπου η προσπάθεια προώθησης των πιάτων κατέληξε σε Βατερλώ

.

.

.

.

.

.

.

table, wine, invite-2439953.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Καταστροφικοί συνδυασμοί κρασιού και φαγητού

Συντάκτης άρθρου :Βασίλειος Κανέλλος στο fnb-pro.gr Έχετε προτείνει ποτέ ένα κρασί που δεν ταίριαζε καθόλου με το φαγητό που έτρωγε ο πελάτης; Μην ανησυχείτε: μαθαίνει κανείς περισσότερα από την αποτυχία, παρά από την επιτυχία. Παρόλο που  οι συνδυασμοί φαγητού και

Διάβασε το άρθρο
chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top