Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Reservation

Μια νύφη έμεινε κυριολεκτικά στον δρόμο για λίγο τουλαχιστον όταν συνειδητοποίησε ότι το ξενοδοχείο είχε κάνει διπλοκράτηση στην σουίτα τους.

Η Έμιλι και η οικογένειά της είχαν κλείσει μια σουίτα για να μείνουν στο ξενοδοχείο Marriott στο Newport Beach της Καλιφόρνια το βράδυ πριν από τον δεύτερο γάμο της μαμάς της, αλλά αποδείχθηκε καταστροφικό όταν βρήκαν αγνώστους να βρίσκονται στο δωμάτιό τους.

Οπως βλέπουμε ακόμα και μεγάλοι ξενοδοχειακοί κολοσσοί οπως η Mariott κανουν λάθη

.wedding, couple, groom-725432.jpg

Δημοσιεύοντας η Έμιλι το απρόσμενο αυτο γεγονός σε βίντεο το οποιο φυσικά έγινε Viral στο TikTok, η μαμά φαίνεται αναστατωμένη ενώ μιλάει στο τηλέφωνο με την υποδοχή.

Κοιτάζοντας την κόρη της να τραβάει βίντεο, την ρωτά: “Είμαι στην κάμερα; μου κάνει κάποιος φάρσα αυτή τη στιγμή;” και συνεχίζει στο τηλέφωνο να μιλάει με την υποδοχή «Μόλις μπήκα στο δωμάτιο στο οποίο μόλις μου δώσατε τα κλειδιά και ειναι κατι κυρίες ήδη μέσα», λέει στο προσωπικό στο τηλέφωνο, επιβεβαιώνοντας κιόλας ότι ο αριθμός του δωματίου της είναι 1508.

Η Έμιλι περιέγραψε το βίντεο ως «όταν το ξενοδοχείο σου κάνει διπλόκράτηση στο δωμάτιο σου και μπαίνεις και βλέπει στο ντους γυναίκες να κάνουν μάσκες ομορφίας το βράδυ πριν από την ημέρα του γάμου σου».

Στο δεύτερο κλιπ, η άλλη που ήταν ήδη στο δωμάτιο παραπονιέται έντονα και βρίζοντας στον υπεύθυνο της υποδοχής.

“Μόλις έβαλες μια ολόκληρη οικογένεια στο δωμάτιό μου στις 23.30 την ωρα που κάναμε ντους. Νομίζαμε ότι μας ληστεύουν. Είμαι [στο δωμάτιο] 1508, τους και η νύφη επίσης δωμάτιο 1508.”

Στη συνέχεια ζητά αποζημίωση, συμπεριλαμβανομένης μιας δωρεάν διαμονής και για την οικογένεια της Έμιλi.
Ο διευθυντής φαίνεται να ζητά συγγνώμη από τους επισκέπτες και να τους λέει ότι θα γράψει τα πάντα σε χαρτιά επειδή το σύστημα υπολογιστή του ξενοδοχείου είναι εκτός λειτουργίας.

Η Έμιλι εξήγησε αργότερα ότι το θέμα επιλύθηκε και στην οικογένειά της δόθηκε ένα νέο δωμάτιο για τη διαμονή.

.

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top