Πως και γιατί θα αυξηθούν οι μισθοί των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο

blog


Η επαναλειτουργία των ξενοδοχείων παγκοσμίως που επηρέασε η πανδημία και η αυξητική ζήτηση για τουρισμό οδήγησε πολλούς επαγγελματίες του τουρισμού να προσπαθούν να στελεχώσουν επειγόντως τις επιχειρήσεις τους καθώς πολλοί πρώην εργαζόμενοι αποχώρησαν από τον συγκεκριμένο κλάδο την περίοδο της κρίσης του Covid .

Το αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και την φετινή σαιζόν ήταν η αύξηση των μισθών καθώς οι εργοδότες προσπαθούν να δελεάσουν τους εναπομείναντες εργαζομένους με οποίο τρόπο μπορούν κάτι το οποίο αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρονιά

.

Σε αυτό το σημείο θα αναλύσουμε τον νόμο που χρησιμοποιούν κατά κόρον οικονομολόγοι σε όλο τον κόσμo ,. τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης.Η προσφορά και η ζήτηση είναι έννοιες ποσοτικές που αφορούν δύο ανθρώπινες ομάδες: στην παρούσα φάση τους ξενοδόχους που διαμορφώνουν με τις κρατήσεις τους τη ζήτηση εργαζομένων , και τους εργαζόμενους που καθορίζουν την προσφορά. Η ζήτηση μιας υπηρεσίας είναι η επιθυμία του ξενοδόχου να προσλάβει εργαζόμενους με συγκεκριμένο μισθό  και ορισμένη χρονική περίοδο. Η προσφορά εκφράζει την επιθυμία του εργαζόμενου να προσφέρει τις υπηρεσίες του με συγκεκριμένο αυξητικό σε σχέση με άλλα χρόνια μισθό καθώς η ζήτηση για εργαζόμενους είναι μεγάλη .

Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε ότι είναι ασαφές εάν η ισχυρή ανάπτυξη στον τουρισμό και τη φιλοξενία θα συνεχιστεί φέτος και αυτός είναι ο λόγος ότι οι πρώην εργαζόμενοι είναι διστακτικοί στο να επανέλθουν σε έναν κλάδο ο οποίος κρέμεται από μια κλωστή λόγω του Covid

Μια έρευνα από την Joblist διαπίστωσε ότι περίπου το 39% των πρώην εργαζομένων φιλοξενίας δεν σκέφτονταν να επιστρέψουν στη βιομηχανία. Για να βοηθήσουν στην προσέλκυση νέων εργαζομένων, οι εργοδότες που αγωνίζονται να προσλάβουν αύξησαν τις αμοιβές

Η έλλειψη προσωπικού ενισχύεται και από την άρνηση της νέας γενιάς να σπουδάσουν ξενοδοχειακά τα τελευταία χρόνια καθώς εκτός του ότι οι μισθοί δεν ήταν δελεαστικοί, τους νεκρούς μήνες οι εκάστοτε κυβερνώντες δεν επιδοτούσαν την ανεργία στον κλάδο

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top