Δημόσιες Σχέσεις. Ενα νέο βιβλίο για να μάθουμε τι είναι πραγματικά οι Δημόσιες Σχέσεις

Οσοι πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απλώς οι διασυνδέσεις, οι γνωριμίες, η διοργάνωση εκδηλώσεων, ο πρόσχαρος και εξωστρεφής χαρακτήρας, το χαμόγελο και οι ευγενικοί τρόποι, τότε μάλλον θα εκπλαγούν όταν μάθουν ότι η παρεξηγημένη αυτή επιστήμη σημαίνει πολλά παραπάνω

.

Ιδιαίτερα στη χώρα μας, οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν εσφαλμένα ταυτιστεί με την εργασία των ανθρώπων που βρίσκονται στις εισόδους των νυχτερινών κέντρων, καθώς και με όλους αυτούς που έχουν πολλές γνωριμίες (εξού και η φράση που συνήθως χρησιμοποιείται «κάνω PR» ή «κάνω Δημόσιες Σχέσεις»).

Αυτή την εσφαλμένη εντύπωση έρχεται να κάμψει η δεύτερη, ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, Δημόσιες Σχέσεις, από τις Εκδόσεις Σταμούλη, το οποίο επιχειρεί με απλό, πρακτικό και κατανοητό λόγο, να μυήσει τον αναγνώστη στον σχετικά άγνωστο και συνάμα συναρπαστικό κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων.

.

Μέσα από πληθώρα case studies θα μάθουμε πώς αυτή η επιστήμη «ευθύνεται» για τον εμπλουτισμό του αμερικάνικου πρωινού με μπέικον και αυγά, την κατανάλωση οκτώ ποτηριών νερό τη μέρα, την αποδοχή του καπνίσματος από τις γυναίκες, την κατάρρευση του Τείχους της Ντροπής, την εκλογή του Barack Obama κ.ά. Με πολύ απλά λόγια, οι Δημόσιες Σχέσεις είναι παντού τριγύρω μας. 

Οπως είχε πει άλλωστε και ο Bill Gates: “Αν είχα ξεμείνει με ένα δολάριο, θα το ξόδευα στις δημόσιες σχέσεις”.

Το εν λόγω βιβλίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για τον σπουδαστή-φοιτητή, προκειμένου να αποκτήσει μια αποκρυσταλλωμένη εικόνα για τις Δημόσιες Σχέσεις, αλλά και για τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιοκτήτη μικρομεσαίας ή μη επιχείρησης, που αναζητά επιπλέον βέλη για τη φαρέτρα του ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός.

Η ανανεωμένη έκδοση του συγγράμματος αυτού ξεκινάει με την ιστορική αναδρομή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων, εξερευνά τις βασικές πτυχές της, τις σχέσεις της με άλλα τμήματα του οργανισμού, τα εργαλεία της (τόσο τα παραδοσιακά όσο και τα σύγχρονα), τις σχέσεις της με τις διάφορες ομάδες κοινού, για να ολοκληρωθεί με τη Διαχείριση Κρίσεων, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, τη Διαχείριση Φήμης, καθώς και την εφαρμογή της σε επιμέρους κλάδους, όπως ο τουρισμός, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η πολιτική.

Για περισσότερες πληροφορίες, αλλά και για να δείτε τα υπόλοιπα βιβλία του συγγραφέα Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, συντονιστείτε εδώ

O Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι επίσης εισηγητής στην Hoteltraining και συγκεκριμένα στα σεμινάρια ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ και ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε όταν και οπου εσείς το επιθυμείτε.

table, wine, invite-2439953.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Καταστροφικοί συνδυασμοί κρασιού και φαγητού

Συντάκτης άρθρου :Βασίλειος Κανέλλος στο fnb-pro.gr Έχετε προτείνει ποτέ ένα κρασί που δεν ταίριαζε καθόλου με το φαγητό που έτρωγε ο πελάτης; Μην ανησυχείτε: μαθαίνει κανείς περισσότερα από την αποτυχία, παρά από την επιτυχία. Παρόλο που  οι συνδυασμοί φαγητού και

Διάβασε το άρθρο
chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top