Η επιστροφή στην κανονικότητα απαιτεί εξέλιξη

Συντάκτης άρθρου :Eva Makri στο fnb-pro.gr

Λένε ότι η αναγκαιότητα είναι η μητέρα της εφεύρεσης και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα εστιατόρια παγκοσμίως, αντιμετώπισαν μια πρωτοφανή χρονιά δυσκολιών αλλά καινοτομίας. Τα νέα πρότυπα που δημιουργήθηκαν ως απάντηση στην πανδημία έδωσαν στον κλάδο μας την ευκαιρία να επανεξετάσει το σχεδιασμό των εστιατορίων και να ανακαλύψει εκ νέου την επόμενη γενιά εμπειριών στο φαγητό.

Πρέπει να επικεντρωθούμε στο να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών, μέσω αυξημένης ευελιξίας, εμπειρίας, προσαρμογής, εξατομίκευσης, ευκολίας και μέτρων ασφαλείας.

.

Καθώς προχωράμε σε αυτήν τη νέα φάση, υπάρχουν τρεις τομείς για τον σχεδιασμό του επόμενου επιπέδου:

Πλήρως προσαρμόσιμοι χώροι

Κατά τη διάρκεια της ύφεσης της πανδημίας κατά την οποία λειτούργησαν τα εστιατόρια, συνειδητοποίησαν όλοι ότι ο ευέλικτος σχεδιασμός έπαιξε αναπόσπαστο ρόλο στην κερδοφορία και αυτό το μάθημα έμελλε να γίνει μέρος του νέου ατού τοπίου. Προβλέπεται λοιπόν μια στροφή προς προσαρμόσιμα σχέδια διάταξης, που προσφέρουν την ευελιξία για τη δημιουργία πολλαπλών επιλογών που μπορούν να αναδιαμορφώνονται σε πιθανούς αυξημένους περιορισμούς αλλά χωρίς να δημιουργούν τεράστια κενά στο μάτι. Η δημιουργία εξατομικευμένου σχεδιασμού και πολλαπλών χρήσεων δεν είναι πλέον επιλογή, έχει γίνει ουσιαστικό μέρος όλων των μελλοντικών σχεδιασμών.

.

Υγιεινή ενσωματωμένη στο σχέδιο

Ο μεγάλος νικητής του περασμένου έτους ήταν η υγιεινή. Ποτέ πριν δεν βάλαμε την υγεία και την ασφάλειά μας, τόσο ψηλά. Αυτός ο νέος τύπος σχεδιασμού που θα πρέπει να υπάρχει και θα αντικατοπτρίζεται σε μελλοντικά αρχιτεκτονικά σχέδια εστιατορίων θα περιλαμβάνει κάτι περισσότερο από απλά σταθμούς απολύμανσης χεριών. Όλες οι λαβές και οι επιφάνειες συχνής επαφής θα κατασκευαστούν με υλικά αυτοκαθαρισμού που θα αποτρέψουν την εξάπλωση μικροβίων και τα καθίσματα θα μετατραπούν από ύφασμα σε άλλες σκληρές επιφάνειες για ευκολία καθαρισμού. Οι εταιρείες θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία που θα τους επιτρέπει τις ανέπαφες παραγγελίες και τις ανέπαφες, αν είναι δυνατόν, συναλλαγές.

.

Μεγιστοποίηση ευκαιριών για καλό φαγητό σε πακέτο

Κατά τη διάρκεια των ημερών εγκλεισμού, όταν σε πολλούς από εμάς,  έλειπαν τα αγαπημένα μας εστιατόρια, ήταν μια απόλαυση να έχουμε την επιλογή να παραγγείλουμε το φαγητό μας. Μάθαμε, ότι αν και η κατανάλωση των αγαπημένων μας πιάτων στο σπίτι είναι μια διαφορετική εμπειρία, δεν είναι καθόλου κακό και ίσως να θέλουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό κι όταν αρθούν όλοι οι περιορισμοί. Σύμφωνα με στοιχεία, το 66% των καταναλωτών θα ήθελαν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την παραλαβή στον χώρο τους, όχι μόνο από τα ταχυφαγεία και το πρόχειρο φαγητό αλλά και από πιο ποιοτικά εστιατόρια. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να καινοτομούμε ως κλάδος και να αναζητούμε τρόπους για να βελτιώσουμε την εκτός επιχείρησης εμπειρία των πελατών, μέσω ψηφιακών τεχνολογιών και καινοτόμων συσκευασιών.

Τα πράγματα αλλάζουν πάντα και αυτό δεν είναι πάντα κακό. Σε αυτές τις εξαιρετικές στιγμές, οι εταιρείες μπορούν να ξανασκεφτούν τις πρακτικές τους και τους τρόπους σύνδεσης με τους πελάτες τους. 

Η επιστροφή στην κανονικότητα για την οποία όλοι μιλούν, θα πρέπει να είναι στην πραγματικότητα μια συναρπαστική εξέλιξη για μια βιομηχανία που είναι έτοιμη να επιστρέψει καλύτερη από ποτέ.

Συντάκτης άρθρου Eva Makri στο fnb-pro.gr

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top