Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Ζευγάρι Βρετανών τουριστών μετέβη σε εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, στην πλατεία Ιπποκράτους, θεωρώντας πως μπορεί να φάει και να πιει ελεύθερα, λόγω του πακέτου διακοπών all inclusive που πλήρωσε στο ταξιδιωτικό του πρακτορείο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Η Δημοκρατική» ο ιδιοκτήτης του καταστήματος είπε πως το ζευγάρι  μετέβη στο κατάστημά του παρήγγειλε, έφαγε, και αφού έδωσε συγχαρητήρια για την ποιότητα του φαγητού και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, σηκώθηκε να φύγει χωρίς να πληρώσει τον λογαριασμό. Αφού χαιρέτησαν κι αντί να κατευθυνθούν προς το ταμείο κατευθύνθηκαν προς την έξοδο, ο ιδιοκτήτης ευγενικά τους «υπενθύμισε» πως έπρεπε να πληρώσουν. Έκπληκτοι έδειξαν τα βραχιολάκια τους στον ιδιοκτήτη του καταστήματος, λέγοντάς του, πως έχουν πληρώσει πακέτο διακοπών «all inclusive», θεωρώντας προφανώς πως θα είχαν δωρεάν φαγητό και ποτό στα καταστήματα όλου του νησιού.

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, τους εξήγησε πως το πακέτο ισχύει μόνο για τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου στο οποίο διαμένουν και τότε το ζευγάρι απορημένο, έβγαλε χρήματα για να πληρώσει τον λογαριασμό και αποχώρησε, αφού συνειδητοποίησε πως τελικά έξω από το ξενοδοχείο, το βραχιολάκι δεν είχε καμιά ισχύ. Όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης, παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και πέρυσι στο κατάστημά του, πάλι στην αρχή της σεζόν με πελάτες που θεώρησαν ότι το all inclusive πακέτο διακοπών που πλήρωσαν, επεκτείνεται στις επιχειρήσεις όλου του νησιού.  

Πηγή:www.dimokratiki.gr 

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top