Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη…

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Σύμφωνα με έρευνες, το 65% των υπαλλήλων αισθάνεται ότι τα αφεντικά τους δεν αναγνωρίζουν τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν στο χώρο εργασίας.

Ένας μάνατζερ της Marriott, ωστόσο, πριν από χρόνια, ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση. Έστελνε κάθε χρόνο ταχυδρομικά χειρόγραφες ευχητήριες κάρτες στους 200 υπαλλήλους του, με αφορμή τα γενέθλιά τους.

.

Δεν ήταν όμως μια απλή ευχητήρια κάρτα. Σε μια παράγραφο, θέλοντας να τους δείξει πόσο σημαντικοί είναι, τους ευχαριστούσε επίσης για τη δέσμευσή τους στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και για τη συνεισφορά τους στην εταιρεία.

Ο εν λόγω μάνατζερ δεν προτίμησε την εύκολη οδό, που δεν ήταν άλλη από το να παραδώσει ο ίδιος την κάρτα στον υπάλληλο (τα χρόνια εκείνα το e-mail δεν είχε ακόμα αξιοποιηθεί), αντ’ αυτού επέλεξε να την ταχυδρομήσει. Ο λόγος ήταν απλός: η κάρτα θα ανοιγόταν μπροστά στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, κάτι που θα χαροποιούσε όλους και θα έκανε τον υπάλληλο να νιώσει περήφανος.

Αρκετοί υπάλληλοι εκείνα τα χρόνια ήταν τόσο ενθουσιασμένοι από αυτή την πρωτοβουλία, που φύλαξαν τις κάρτες.

Η δύναμη της αναγνώρισης και δη της χειρόγραφης ευχητήριας-ευχαριστήριας κάρτας, τεράστια…

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top