Golden key Hotel Concierge – Θυρωρείο ξενοδοχείου

Το θυρωρείο – Concierge του ξενοδοχείου είναι συνώνυμο με τα πιο υψηλά, εξατομικευμένα επίπεδα εξυπηρέτησης και φιλοξενίας που συναντάμε σε ξενοδοχεία πολυτελείας.
Εκείνοι που έχουν τον τίτλο αυτό, είναι επαγγελματίες που καταφέρνουν να υπερβούν τις προσδοκίες των επισκεπτών για να παράξουν μοναδικές εμπειρίες και συναισθήματα.
Οργανώνουν την διαμονή σας και προτείνουν δραστηριότητες ανάλογα με τις ανάγκες σας. Δρουν σαν προσωπικοί σας βοηθοί και διαχειρίζονται τον χρόνο σας σωστά.
Τίποτα δεν είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί, εφόσον είναι νόμιμο και ηθικό. Από ένα ρομαντικό δείπνο μπροστά στο κύμα μέχρι μία ξενάγηση στην πόλη με αερόστατο.

Les clef’s d’Or ονομάζεται η παγκόσμια ένωση Concierge που δημιουργήθηκε το 1952 στο Παρίσι και αριθμεί πάνω από 4000 μέλη σε 80 χώρες. Σκοπός της ένωσης είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών μέσω των «φίλων» σε όλο τον κόσμο και των συμβουλών τους.
Φανταστείτε ένας επισκέπτης σας να θέλει να παρακολουθήσει μια sold out θεατρική παράσταση στο Λονδίνο. Όσο απίθανο και αν ακούγετε  ένας συνάδελφος Concierge του Λονδίνο μπορεί να γνωρίζει τους κατάλληλους ανθρώπους για να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα εισιτήριο μιας τέτοιας παράστασης.
Έτσι μέσω του συναδέλφου θα καταφέρετε να εκπληρώστε την επιθυμία του καλεσμένου σας και να τον καταπλήξετε.



Κάθε Les Clefs d’Or Concierge είναι πρεσβευτής για τον προορισμό και την χώρα του, και προσπαθεί να προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία στους καλεσμένους του.
Πώς αποκτά όμως, κανείς αυτήν την εντυπωσιακή διάκριση και τι σημαίνει για τους καλεσμένους μας;
Για κάθε υποψήφιο απαιτείτε ελάχιστη εμπειρία πέντε ετών σε υποδοχή ξενοδοχείου πολυτελείας και τα τελευταία δύο σε γραφείο Concierge για να ληφθεί υπόψη η αίτηση του.
Πέρα από αυτό, οι υποψήφιοι πρέπει να υποβληθούν σε μια σειρά συνεντεύξεων και συμπλήρωσης ερωτηματολογίων
Στη συνέχεια, υποβάλλεται η πλήρης αίτηση του υποψηφίου στην επιτροπή του οργανισμού προς έγκριση. Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται και από δύο συστατικές επιστολές δύο μελλών του οργανισμού που συμφωνούν και προτείνουν  τον ενδιαφερόμενο.
Μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν και λαμβάνουν την πολυπόθητη καρφίτσα Golden Key (Χρυσά κλειδιά), που παράγεται αποκλειστικά από το Ελβετικό κοσμηματοπωλείο Bucherer, για να τοποθετηθεί σε μία ειδική εκδήλωση στο πέτο τους.
Όταν φτάσετε σε ένα τέτοιο ξενοδοχείο, συστηθείτε με τον Concierge και ιδιαίτερα σε αυτόν με τα χρυσά κλειδιά στα πέτα του. Το πιο πιθανό είναι να γνωρίζει ήδη πολλές λεπτομέρειες για εσάς. Σήμερα η τεχνολογία και ιδιαίτερα τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν αυτή  την πρόσβαση στην πληροφορία.
Μοιραστείτε τους λογούς επίσκεψης σας και αφήστε τον να οργανώσει την διαμονή σας. Σίγουρο είναι πως οι προτάσεις του δεν θα βασίζονται σε διαδικτυακές κριτικές αλλά σε προσωπικές εμπειρίες.
Είναι σίγουρο πως τα κρυμμένα διαμάντια που θα σας προτείνουν μαζί με τις κατάλληλες γνωριμίες θα απογειώσουν την εμπειρία σας.

When you live in hotels, your native guide is the Concierge.

He knows the ropes; he knows how to do things. There is nothing they cannot do. They have seen it all.

No matter how good or bad you behave, they have seen it and they have seen worse and better.”

Bill Murray (Actor)

Νίκος Μήτρου
Chief Concierge Hyatt Regency Thessaloniki.
UICH les clefs d”Or
nmitrou@gmail.com

Δείτε παρακάτω όλα τα ξενοδοχειακά σεμινάρια που προφέρει η Hoteltraining

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top