Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

Η υποδοχή ξενοδοχείου είναι το πιο κρίσιμο τμήμα λειτουργίας αφού έχει επαφή με τον πελάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο. Με τα επιμέρους τμήματα και αρμοδιότητες των διαφορετικών ειδικότητων, που υπάγονται στο τμήμα υποδοχής, έχει μία σφαιρική και ολοκληρωμένη επικοινωνία με τον πελάτη.

Για τους παραπάνω λόγους, το τμήμα υποδοχής οφείλει να έχει κανόνες λειτουργίας μετρήσιμους και σαφώς ορισμένους από τον προϊστάμενο προς όλο το προσωπικό. Άλλωστε, οι λειτουργικοί κανόνες αποτελούν και τη βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη λειτουργία κάθε τμήματος οποιασδήποτε επιχείρησης.

Οι 10 πιο σημαντικοί κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής – concierge

1.Γνώση και συμμόρφωση των γενικών κανόνων λειτουργίας του ξενοδοχείου, των διαδικασιών που ακολουθούνται ανά τμήμα αλλά και οι ηθικοί κανόνες λειτουργίας μεταξύ του προσωπικού του ξενοδοχείου.

2.Γνώση και συμμόρφωση με τους κανόνες ένδυσης, συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης στον πελάτη καθώς και διαδικασιών κατά τη διαχείριση παραπόνων και διάφορων αιτήματων πλέον των τυπικών διαδικασιών του τμήματος υποδοχής.

3.Έγκαιρη προσέλευση στο χώρο εργασίας προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση κατά τη παράδοση βάρδιας και να γίνει παραλαβή ταμείου.

4.Έγκαιρη ενημέρωση του προϊσταμένου σε περίπτωση καθυστέρησης και ασθένειας καθώς και συνέπεια στο ωράριο και το περιθώριο διαλειμμάτων.

5.Συντήρηση του χώρου εργασίας αισθητικά και λειτουργικά για ομαλή λειτουργία από όλους τους συναδέλφους καθώς και ορθή χρήση όλου του μηχανολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.

6.Συμμόρφωση με όλους τους κανόνες υγιεινής, πυροπροστασίας και ασφάλειας του ξενοδοχείου.

7.Παρουσία και συμμετοχή στα τακτικά meeting που ορίζονται από τον προϊστάμενο υποδοχής ή τον διευθυντή του ξενοδοχείου.

8.Καθημερινή ενημέρωση για όλες τις εκδηλώσεις και τα ειδικά γεγονότα που πραγματοποιούνται στο ξενοδοχείο.

9.Ενημέρωση για σημαντικά γεγονότα στη πόλη, πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνηση των πελατών εντός της πόλης και πληροφορίες σχετικά με εκδρομές, μουσεία και συναφής δραστηριότητες.

10.Απόλυτη συμμόρφωση σχετικά με τους κανόνες συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων πελατών, προσωπικού και επιχείρησης.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

.neo

Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
hotel, france, vittel-1623064.jpg
Uncategorized
sarras

Ένας ξενοδοχειακός όμιλος προσφέρει μία ασυνήθιστη παροχή στους εργαζόμενους του

Μια αλυσίδα ξενοδοχείων με έδρα την Γερμανία σημείωσε άνοδο 25% στις αιτήσεις εργασίας αφού προτίθεται να πληρώσει για τατουάζ, piercing ακόμα και την κόμμωση του προσωπικού . Ο ξενοδοχειακός όμιλος Ruby Hotels, ο οποίος διαθέτει δώδεκα ξενοδοχεία σε όλη την

Διάβασε το άρθρο
Σχέδιο χωρίς τίτλο
Uncategorized
papadakispaul

Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

Η Hoteltraining.gr υλοποιεί το εξ απποστάσεως σεμινάριο “PROTEL”, με σκοπό οι συμμετέχοντες να γίνουν άριστοι γνώστες του λογισμικού αυτού, εμπλουτίζοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το βιογραφικό τους. Η γνώση του χειρισμού του Protel, θεωρείται απαραίτητη σε όσους στοχεύουν σε μια

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top