Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά και πολύτιμο χρόνο ώστε να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους.Τότε γιατί τα ξενοδοχεία μετά από όλα αυτά χάνουνε τους ικανούς υπαλλήλους τους; Κάναμε μία έρευνα και παρακάτω θα δούμε 7 σημαντικούς λόγους σύμφωνα με έρευνα που εγινε σε Ξενοδοχοϋπάλληλους για τους οποίους συνήθως χάνει μερικούς από τους καλύτερους υπαλλήλους ένα ξενοδοχείο.
1) Δεν προσφέρεται το πρόγραμμα εργασίας στην ώρα του. Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να προσφέρει το πρόγραμμα το εργασιακό τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν.Οι εργαζόμενοι απάντησαν ότι και έχουνε και αυτοί οι ζωές έξω από το ξενοδοχείο όποτε θέλουνε να προγραμματίσουν και αυτοι την προσωπική τους ζωή.Προσφέροντας το πρόγραμμα εργασίας στους εργαζόμενους πολύ νωρίτερα δείχνει στον εργαζόμενο ότι ενδιαφέρεται το ξενοδοχείο για αυτόν
2) Ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων επίσης απάντησαν ότι δεν έχουνε σταθερή μέρα που να πληρώνονται αλλά και ορισμένες φορές δεν πληρώνονται την υπερωρία ή κάποιο ρεπό που χάνεται.
3) Το ξενοδοχείο δεν επενδύει στο να εκπαιδεύσει τον υπάλληλο και να τον κάνει να νιώσει πολύτιμος.
4) Δεν προάγει το υπαρχων προσωπικό και προτιμάει να φέρει εξωτερικό στέλεχος και όχι από τους ηδη εργαζομένους.
5) Διακρίσεις στις κατανομή εργασιών
6) Μη τήρηση των συμφωνιών
7) Κακή συμπεριφορά προϊσταμένου