7 λόγοι ικανοί υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία


Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά και πολύτιμο χρόνο ώστε να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους.Τότε γιατί τα ξενοδοχεία μετά από όλα αυτά χάνουνε τους ικανούς υπαλλήλους τους; Κάναμε μία έρευνα και παρακάτω θα δούμε 7 σημαντικούς  λόγους σύμφωνα με έρευνα που εγινε σε Ξενοδοχοϋπάλληλους για τους  οποίους συνήθως χάνει  μερικούς από τους καλύτερους υπαλλήλους ένα ξενοδοχείο.

1) Δεν προσφέρεται το πρόγραμμα εργασίας στην ώρα του. Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να προσφέρει το πρόγραμμα το εργασιακό τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν.Οι εργαζόμενοι απάντησαν ότι και έχουνε και αυτοί οι ζωές έξω από το ξενοδοχείο όποτε θέλουνε να προγραμματίσουν και αυτοι την προσωπική τους ζωή.Προσφέροντας το πρόγραμμα εργασίας στους εργαζόμενους πολύ νωρίτερα δείχνει στον εργαζόμενο ότι ενδιαφέρεται το ξενοδοχείο για αυτόν

2) Ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων επίσης απάντησαν ότι δεν έχουνε σταθερή μέρα που να πληρώνονται αλλά και ορισμένες φορές δεν πληρώνονται την  υπερωρία  ή κάποιο ρεπό που χάνεται.

3) Το ξενοδοχείο δεν επενδύει στο να  εκπαιδεύσει τον υπάλληλο και να τον κάνει να νιώσει πολύτιμος.

4) Δεν προάγει το υπαρχων προσωπικό και προτιμάει να φέρει εξωτερικό στέλεχος και όχι από τους ηδη εργαζομένους.

5) Διακρίσεις στις κατανομή εργασιών

6) Μη τήρηση των συμφωνιών

7) Κακή συμπεριφορά προϊσταμένου

chef, cook, plate-2585791.jpg
Uncategorized
sarras

Δοκιμάσαμε την online πλατφόρμα μαθημάτων μαγειρικής που οι καθηγητές είναι κάτοχοι Michelin Αστεριών και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας

Τα τελευταία χρόνια η γαστρονομική εκπαίδευση γνώρισε μια άνθηση χωρίς προηγούμενο. Σε αυτό βοήθησαν και οι νέες τεχνολογίες οι οποίες με εξ αποστάσεως μαθήματα μπόρεσαν να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις σε όσους τις αναζητούσαν. Σε αυτη την κατηγορία βρίσκεται το Scoolinary, μια

Διάβασε το άρθρο
ferry boat, ship, ocean-123059.jpg
Uncategorized
sarras

Ο ασυνήθιστος τρόπος που μοιράζονται τα φιλοδωρήματα(tips) στο προσωπικό των κρουαζιερόπλοιων

Στον κλάδο της κρουαζιέρας υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο διανέμονται τα φιλοδωρήματα στο προσωπικό. Σε κάθε επιβάτη προστίθεται ένα συγκεκριμένο ποσό φιλοδωρήματος το οποίο διαφέρει σύμφωνα με αυτό το ποσό που έχει ορίσει κάθε εταιρεία. . Αυτό

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top